fbpx

Adres

ul. Wierzbowa 30,
63-720 Koźmin Wlkp.

Email

info@arpak.pl

Biuro czynne

Pon. – Pt.: 8:00 – 16:00

Papier pakowy jako atrakcyjna i ekologiczna forma pakowania produktów.

Papier pakowy to produkt bardzo dobrze znany. Jest atrakcyjnym i na wskroś ekologicznym sposobem pakowania produktów. Pozwala zaprezentować klientowi artykuł w atrakcyjnej formie, jednocześnie nie mnożąc niepotrzebnych odpadów w postaci dużej ilości pudeł lub syntetycznych opakowań  takich, jak folie. Niektóre wyroby są wręcz stworzone do tej formy pakowania. 

 

Z nadrukiem lub bez 

Papier do pakowania nie musi być nudny. Chociaż trendy kierują nas ku szaremu produktowi, w który po prostu zawija się zakupy, to możliwości zdobienia jego są znacznie szersze-  obecnie zamówić można bardzo atrakcyjne formaty, które zadrukowane są w technologii Flexograficznej. Ten sposób druku daje możliwość stworzenia ciekawej kreacji aż w 8 kolorach, co niewątpliwie wzmocni przekaz marketingowy. Druk FLEXO zapewnia doskonałą jakość i powtarzalność, dlatego wybierając go mamy pewność, że poszczególne arkusze nie będą się od siebie różnić wyglądem. Nowoczesna technologia, którą dysponujemy pozwala na odwzorowanie nawet najdrobniejszych szczegółów takich, jak linie czy małe logotypy. Dzięki wykończeniu druku lakierem matowym lub z połyskiem papier pakowy staje się wyjątkowym dodatkiem do produktu, wzbogacając go wizualnie.  

Prestiż poziom wyżej.

Czy zauważyłeś że dobra luksusowe zawsze oprócz pudełek wysokiej jakości spakowane są w dodatkowy papier lub tkaninę? Taki zabieg to nie tylko podkreślenie przywiązania wagi przez producenta do wysokiej jakości, ale też dodatkowa ochrona przed uszkodzeniem produktu w transporcie. Ponadto jest to też forma zabezpieczenia produktu przed próbą falsyfikowania. Oszuści chcąc zaoszczędzić na każdym etapie wytwarzania nie dbają o takie detale, jak pakowanie. Dlatego dobrze wydrukowany papier pakowy często jest gwarantem oryginalności produktu i podniesieniem jego prestiżu.  

Papier solo – dobry dla małych i dużych

Papier pakowy z zadrukiem lub w wydaniu eko (nazywany też kraftowym) będzie doskonałym pomysłem dla mniejszych sklepów, które oferują wyjątkowy produkt dystrybuowany w małych ilościach, który nie wymaga pakowania w pudełka. Warto o nim pomyśleć również w kwiaciarniach lub galeriach z rękodziełem, gdzie każdy przedmiot ma swój niepowtarzalny charakter i często różne gabaryty. Niewątpliwie będzie to świetny sposób na zbudowanie spójnego wizerunku marki dla manufaktur, autorskich winiarni czy kraftowych browarów. Ponadto papier z nadrukiem sprawdzi się w dużych galeriach handlowych, gdzie podczas przedświątecznych zakupów usługa pakowania prezentów przez personel sklepu będzie miłym dodatkiem, który docenią zabiegani klienci. Pomysłów na wykorzystanie tej ekologicznej formy pakowania jest mnóstwo – od sklepów z odzieżą i bielizną, autorskich butików czy sklepów z alkoholem. Jedyny krok to uruchomić kreatywne podejście do pakowania, które nie musi być nudne. 

 

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu każdego roku wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów tworząc opakowania dostosowane do obowiązujących trendów.

Kontakt

Zostańmy w kontakcie

Jesteś zainteresowany współpracą? Zostaw nam adres email, nasi handlowcy skontaktują się z Tobą.

    Copyright Arpak 2022  |  Designed by Contentlabs  |  Rodo